Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

miercuri, 15 februarie 2017

Fata Dulce
Autor.Gabriel Razvan Stoica
13 Februarie.2017
E-o Fata Dulce ca-n Povesti
Cu Suflet cald si bun.
Cu o privire minunata
Ochii senini si dulci.
Atit de frageda si pura
Frumoasa ca Soarele.
Cu parul lung si plina de caldura
Ca Ingerul din Rai.
N-am intilnit pina acum o Fata cum e ea
Mi-e Draga si o pretuiesc
Din Suflet o Iubesc.
E-o binecuvintare-n Viata mea
Un dar venit din Rai.
E Fata pe care-o Iubesc
Ingerul meu Ceresc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu