Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

vineri, 24 februarie 2017

Oameni Dragi
Autor.Gabriel Razvan Stoica
24 Februarie.2017
Ne-am cunoscut si-mi pare bine
Ca ati aparut in calea mea,
Ca mi-ati oferit cu Drag avoastra Prietenie
Ca-m devenit cu totii o Familie.
Era prin 2006
Anul cand linga voi eu am venit,
Cu bratele intinse m-ati acoperit,
Cu vorbe dulci,Frumoase
Din clipa aceia v-am Iubit.
Si Anii au trecut in graba
Noi am ramas Prieteni buni,
Am devenit cu totii o Familie frumoasa
Si clipe minunate am impartit.
V-am indragit ca pe o Mama
V-am spus din Suflet,Va Iubesc,
Am tinut mult lafel si azi ca o dinioara
Mama Doina va Iubesc.
M-ati invatat lucruri frumoase
Mi-ati oferit caldura Dumneavoastra Sufleteasca,
Mi-ati aratat cat de frumoasa-i Viata
Ce-nseamna sa fi fericit cu-adevarat.
Mi-ati spus mereu ca veti pleca
Departe-n alta Tara mai frumoasa,
Dar nici prin cap nu imi trecea
Ca-aceasta zi o sa soseasca.
Si iata ca venit si Ziua aceasta
In care v-am privit in Ochi,
M-am bucurat ca veti fi fericita
Dar lacrimile de tristete ca plecati imi curg din Ochi.
Sa stiti ca va Iubesc din Suflet
Si-am sa va port cu Drag in gandul meu,
Imi sunteti Mama,Suflet dulce
Mereu va voi privi-n fotografii.
Stiu ca acolo va va fi bine
Linga cei Dragi,Cu toti veti fi,
Sa stiti ca va voi tine minte
Si ma gandesc,ca ne vom reintilni.
Poezie dedicata cele-i mai Dragi Persoane din Viata mea.Mama Doina,Adoua mea Mama.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu