Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

luni, 27 februarie 2017

Doar un vis
Autor.Gabriel Razvan Stoica
27 Februarie.2017
Am cautat sa-ti aduc mingaiere
Alint zimbet si rasfat.
Am gasit in tine un Suflet bun si mare
Si am vrut sa cunosti fericirea.
Te-am pictat intr-un tablou de vise
Intr-o lume magica de Poveste.
Te-am numit Zana cea buna
Pentru ca asta cred.
In Poveste ti-am spus Te Iubesc
Asta ca vreau sa creez visul frumos.
In Sufletul tau gasesc
Un izvor plin de caldura.
N-am vrut nici decum sa te supar
Nici sa te amagesc.
Stiam amindoi dinainte
Ca suntem Prieteni si-atit.
Mi-ai vorbit frumos si-mi spuneai
Cuvinte dulci in visare.
Dar deodata te-ai revoltat
Si aspru tu mai certat.
Imi spui fara motiv ai grija
Cuvintele ce mi le spui nu le rosti.
E Bine sa luam aminte
Atunci.cand le folosim.
Eu mi-am cerut iertare
Am vrut doar sa te alint.
Prieteni fiind mi-am zis ca e bine
Sa iti aduc un gand bun.Fericire.
Da.Poate ca ai dreptate
Eu sunt prea visator.
Mai bine Prieteni pe feisbuc si-atit
Fara rasfat.Poezii

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu