Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

vineri, 17 februarie 2017

Ma gandesc in noapte
Autor.Gabriel Razvan Stoica
16 Februarie.2017
E Noapte stelele stralucesc
Orasul intreg a adormit.
Eu nu am somn si ma gandesc
La noi.Si la tot ce-am trait.
La clipele in care eram impreuna
La noptile senine.
La noi doi cand ne sarutam
Si ne tineam de mina.
Mi-e dor si te astept cu Drag
Intoarce-te-napoi.
De cand tu ai plecat mi-e greu
Si noaptea-ntreaga stau.
Am vorbit cu stelele
Le-am spus sa vina mai aproape.
Sa pot sa scriu o Poezie
Sa ti-o trimit in noapte.
Stiu ca si tie-ti este dor
Si te gandesti la noi.
Stiu ca si tu pe mine ma Iubesti
Hai vino inapoi.
Si o sa fim doar amindoi
Ca intr-o Poveste.
Tu ai sa-mi fi Printesa Draga
Eu Printul care Te Iubeste.
Adorm.Visez.Zimbesc in noapte
Mi-apari in vis tu Inger.
Mai e putin si vei veni aproape
Tu Dulcea mea Iubita.
N-am sa te las ca sa mai pleci
Am sa te tin in brate.
Din Suflet tu sa sti ca Te Iubesc
Tu esti cea mai frumoasa Fata.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu