Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

vineri, 17 februarie 2017

Tu esti fericirea mea
Autor.Gabriel Razvan Stoica
16 Februarie.2017
Linga tine am cunoscut Iubirea
Si pentru prima data am vazut Soarele zimbind.
Am aflat ce inseamna fericirea
Tu mai invatat sa fiu mai bun.
Tu mi-ai oferit zile senine
Mai alintat si rasfatat.
Linga tine am renascut Iubire
Tu lacrimile mi le-a alungat.
Tu ma faci sa fiu intreg
Tu ma intelegi mereu.
Esti cu mine zi si noapte
Doar tu sti sa ma Iubesti.
Pentru prima data-n Viata
Linga tine am simtit.
Cat de dulce e Iubirea
Ce inseamna fericit.
Am sa-ti Multumesc mereu
Pentru tot ce-mi daruiesti.
Pentru ca esti linga mine
Si pentru ca ma Iubesti.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu