Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

sâmbătă, 11 februarie 2017

Atingerea ta
Autor.Gabriel Razvan Stoica
11 Februarie.2017
Tu imi esti Viata si lumina
Alint,Iubire si rasfat,
Tu ma faci sa traiesc pe-aceasta lume
Sa fiu vesel sa zimbesc.
Doar alaturi de tine sunt intreg
Ma simt Barbat,un Om implinit,
Tu pentru mine esti alint
Si Te Iubesc pina la infinit.
Atingerea ta ma duce-n Rai
Imi da aripi sa plutesc,
Tu esti Fata cea Dulce pe care-o Iubesc
Visul frumos ce il traiesc.
Cand noaptea coboara peste intregul pamint
Si Cerul este plin de stele,
Atingerea ta ma face sa ma simt Copil
Si sa adorm frumos in bratele tale.
Iar zori zilei se ivesc
Tu imi esti Soare,Zimbet,Cerul cel senin,
Tu pentru mine esti universul in care traiesc
Tu imi esti Fata Draga pe care-o Iubesc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu