Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

miercuri, 15 februarie 2017

Promite-mi ca vei fi linga mine
Autor.Gabriel Razvan Stoica
15 Februarie.2017
Promite-mi ca-mi vei fi aproape
Ca ma vei alinta si rasfata,
Ca nu ma vei lasa sa sufar
Sa cad,Sa-mi pierd increderea.
In tine vad un Inger Drag
Si Te Iubesc nespus de mult,
Vreau sa ma ti tu strins de mina
Sa-mi fi aproape in fiecare zi.
Tu imi dai Viata si putere
Tu Soare-mi esti pe Cerul cel senin,
Esti tot ce Sufletul meu isi doreste
Tot ce am azi si voi trai.
Eu am sa-ti fiu mereu aproape
Si n-am sa las nimic sa te atinga,
Promit ca-m sa te string in brate
Sa zimbesti sa fi fericita.
N-am sa las Ochii tai sa plinga
Si am sa-i ocrotesc de rau,
Vreau sa fi mereu fericita
Am sa fiu eu in jurul tau.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu