Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

sâmbătă, 11 februarie 2017

Ai fost Ingerul meu
Autor.Gabriel Razvan Stoica
10 Februarie.2017
Te-am Iubit frumoasa Fata
Inger te-am vazut pe tine.
Ti-am pus Inima in palme
Ca semn al Iubirii pure.
Am crezut ca-mi esti sortita
Sa-mi fi Zana Vietii mele.
Tu imi ofereai Iubire
S-au asa-mi faceam parere.
Cat de fericit eram
Atunci.cand te-am cunoscut.
Atit de mult eu am plins
Cand ai plecat fara nici un cuvint.
Intr-o zi m-am intalnit
Cu.cativa Prieteni comuni.
Mi-au vazut lacrimi in Ochi
Si mi-au spus.Tot o Iubesti?.
Le-am raspuns ca mi-ai fost Draga
Ca nu pot usor sa uit.
Mi-au raspuns.Ca nu-i de tine
Nu plinge bine ca sa dus.
Mereu a facut asa
Toti au plins cei.ce-au Iubito.
Esti un Om nemaipomenit
Nu era ea pentru tine.
Ei sunt Prieteni de-ai tai
Ce-au Copilarit cu tine.
Acum lacrimile-mi sterg
Voi uita de tot de tine.
Pacat ca te porti asa
Esti frumoasa.O Minuna.
Cauta sa faci ceva
Sa fi cum te stiu.O Zana.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu