Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

miercuri, 15 februarie 2017

De cînd pe tine te-am zărit
Pe loc eu m-am îndrăgostit,
Inima-n piept îmi bate tare
Tu ești cea mai Frumoasă Floare.
In preajma ta sunt Fericit
Prezenta ta îmi face bine,
Mi-esti Dragă vreau să fi mereu cu mine
Să-ți dau Sufletul si amea Iubire.
Mereu îți spun că Te Iubesc
In brațe să te țin eu îmi doresc,
Sa adormi la mine-n brațe
Să te răsfăț să fi cu mine peste tot.
Dar pe cit de mult Te Iubesc
Si îmi doresc să fiu cu tine,
Tu nici nu vi,nu vrei să pleci
Nu stiu,nu înțeleg ce e cu tine.
Eu am luptat si voi lupta
Să pot avea Inima ta,
Dar daca eu voi obosi
Să ști că tare mult eu te-am Iubit.
Nu-ți voi mai spune vino lingă mine
Te las să faci,ce-ți spune Inima,
Nu te presez să faci,ca mine
Doar tu ști dacă ma Iubești.
Autor. Gabriel Stoica.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu