Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

duminică, 19 februarie 2017

Am atitea sa iti spun
Autor.Gabriel Razvan Stoica
19 Februarie.2017
Sunt fericit ca ne-am ales unul pe altul
Ca impreuna mergem pe acelas drum.
Ca-mpartasim ziua senina
Ca impreuna ai zimbim Soarelui.
Ca Te Iubesc si ca esti minunata
Iti spun mereu pentru ca asa e.
Ca imi esti Inger.Suflet dulce.Fata Draga
Iti Multumesc.Si Te Iubesc.
Atitea am sa-ti spun si sa-ti arat prin fapte
Ca nu-mi ajunge Viata ce-o traiesc..
Iubirea ce ti-o port nu are margini
Tu pentru mine esti lumea in care eu traiesc.
Sa sti tu Dulcea mea Iubire
Ca esti tot ce astazi eu am.
Sa nu pleci niciodata.Sa ramai linga mine
Te-ador din toata Inima.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu