Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

joi, 9 februarie 2017

Iubire Pierduta.
Autor. Gabriel Stoica.
Titanic.Titanic Vapor blestemat
La prima Iubire te-ai scufundat.
Ai fost Zina buna din povesti
Te caut intruna dar nu te mai gasesc.
In zi de Vara noi ne-am intilnit
Esti tot ce-am visat.Tot ce mi-am dorit.
Dece ai plecat.Dece nu ma mai Iubesti?
Te caut neincetat dar nu te mai gasesc.
Lumina-n Viata tu mi-ai daruit
Mi-ai dat Fericire si mai Iubit.
In Suflet Soarele sa straluceasca ai facut
Ai fost linga mine si mai ocrotit.
Te caut.te strig dar nu ma auzi
As vrea sa te vad cum zimbesti.
Sa te string in brate.si sa Te Iubesc.
Din Suflet Zina buna inca Te Iubesc
Dar ce folos au toate ca nu vrei sa ma vezi.
Nu vrei sa sti de mine s-au macar sa-mi vorbesti
Sunt vinovat sti bine.ca tare Te Iubesc.
Un An se implineste de cind nu te-am vazut
De cind tu ai plecat.
Si mi-ai dat ultimul sarut.
O Dea-si putea sa te aduc dinou in Viata mea
Sa spun dinou Iubita mea.
Sa fi dinou la bratul meu
Sa fi iar Ingerasul meu.
Pacat ca nu ma mai Iubesti
Ca te-ai intors iar in povestii.
Ca Zina mea nu vrei ca sa mai fi
Plinge Sufletu-n mine zi de zi.
Sa sti ca ma gindesc.cu Drag la tine
Si iti doresc o Stea sa ajungi.
Sa cinti cum ti-ai dorit mereu pe Scena
Sa fi Iubita si aplaudata zi de zi.
Autor. Gabriel Stoica.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu