Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

joi, 9 februarie 2017

Sotia Iubitoare
Autor.Gabriel Răzvan Stoica
16 Octombrie.2016
Intr-o zi mai pe-nserat
Cind afară se-nopta.
Sotia cea Iubitoare
Sotu acasa-si aștepta.
Trebuia de multult să vină
De la servici norocosul.
Dar fără să dea de veste
La prins seara ratacind.
Sotioara lui cea draga
Îl așteaptă Iubitoare.
Îl întîmpina la ușă
Cu tacimuri de mincare.
Unde-ai fost mai sotioare?
Îl întreabă c-o tigae.
Eu te-astept de vreo trei ore
Dar tu să mai vi nici pace.
Bietul Om da să-i răspundă
Printre ploaia ei de palme.
Dar cum își deschide gura
Soata-l bate c-o tigae.
Si așa nu îmi răspunzi
Ba mai mult ești nervos Bărbate.
Tie nici măcar nu-ți pasă
Ca eu te aștept acasă.
Bietul Om bătut destul
Murmură din glas încet.
Ma ținut peste program
Seful astăzi la serviciu.
Ți-a dusesem si-un cadou
Ca Iubire pentru tine.
Un bon de cumpărături
La Mall mâine til dau tie.
Ups Sotia se oprește
Dulce apoi îl sărută.
Si rizind încet ai spune
Am făcut și eu o glumă.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu