Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

marți, 21 februarie 2017

Viata mea
Autor.Gabriel Razvan Stoica
20 Februarie.2017
Viata mea este frumoasa
Chiar de rid sau de sunt trist.
Cat de greu imi merge-n toate
Eu mereu sunt optimist.
Soarele mereu rasare
Cerul e frumos senin.
Dar mai sunt si zile-n care
Nori curg si ploua necontenit.
Am trait clipe frumoase
Si-am avut surprize multe.
Am plins si de fericire
Findca am primit Iubire.
Am Iubit si-am fost Iubit
Si-am pierdut magia ei.
Am plin nopti si zile-n sir
Dar acum tin capul sus.
Am pierdut Oamenii Dragi
M-am pierdut chiar si pe mine.
Dar asa se-ntimpla-n Viata
Azi e rau si maine-i bine.
Tot ce este important
Ca astazi sunt sanatos.
Ca-m ramas lafel ca ieri
Cu Suflet curat.Frumos.
Am sa lupt n-am sa renunt
Ori cat de greu imi va fi.
Pina cand imi spune Viata
Ca nu ma va chinui.
Important e sa fi tare
Sa glumesti.Sa razi mereu.
Sa nu lasi sa te doboare
Raul.Crede in Dumnezeu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu