Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

sâmbătă, 11 februarie 2017

N-am sa fiu trist vreodata
Autor.Gabriel Razvan Stoica
10 Februarie.2017
Nu-s trist si nu voi fi vreodata
Imi rade Sufletul.sunt fericit.
Ca pot zimbi in ori ce dimineata
Si seara linistit pot adormi.
N-am pentru ce sa pling sau sa fiu trist
Atitea lucruri minunate ma inconjoara.
Soarele.Florile Cerul senin
Si toti cei.ce astazi imi sunt aproape.
Mi-am promis ca n-am sa mai pling
Nu merita Sufletul si Inima sa imi fie triste.
Traiesc.Zimbesc.Sunt fericit
Pentru ca pot spune sunt bine.
Chiar daca sunt singur fara de pereche
Chiar daca nimeni nu imi spune te Iubesc.
Pot tine capu sus.si pot rade
Pentru ca astazi eu sunt de neinvins.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu