Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

sâmbătă, 11 februarie 2017

Eu nu gindesc.cu mintea
Cind spun că Te Iubesc.
Sufletul meu îmi spune
Că tu ești ce-mi doresc.
Inima-n piept tresare de cite ori te vede
Îmi spune sa-nteleg.
Că pe tine te vrea
Să fi tu Fata care.
Îmi mingaie Viata.
Ascult de glasul ei
Ce din pieptul meu strigă.
Inima mea își dorește
Să fi amea Iubită.
Nu îndrăznesc să-ți spun
Ca-n secret Te iubesc.
Ma tem ca n-o să vrei
Să mă Iubești si tu.
Mi-apari mereu in cale
Cu Drag eu te privesc.
Suspin si pling in mine
Că tare Te Iubesc.
Mă tem să îți marturisesc
Că pentru mine tu ești Viață.
Crezind că nai să mă Iubești
Poate nu sunt ce îți dorești.
Dar Inima mereu îmi spune
Arata-i.spune-i c-o Iubești.
Că o să fie lingă tine
Si Fericit ai să trăiești.
E Așa Frumoasă Fata Draga mie
Un Înger care strălucește.
Nu degeaba Inima te-a ales pe tine
Te rog hai vino lingă mine.
Iubirea-i Sentiment Divin
E Unic si înălțător.
In Suflet noi să o primim
Să o păstram curata si s-o dăruim.
Autor. Gabriel Stoica.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu