Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

luni, 13 februarie 2017

Ști cit de mult Te Iubesc
Autor.Gabriel Stoica
13 Februarie 2016
Afară noaptea sa lasat
Luna pe Cer apare.
Noi stăm în casa îmbrățișați
Ce Dulce ești tu Floare.
Privesc atent în Ochii tai
Și văd o lume-n care.
Totu-i frumos ca în Poveștii
Iar tu ești ca un Soare.
Aș vrea de mină să ne luăm
Și sa urcăm pe-o Stea.
Departe pe noi să ne ducă
Direct în lumea ta.
Afara frigul sa lasat
Iar eu visez la tine-n brațe.
Focul arde și face.cald
Ce bine ca îmi ești aproape.
Parfumul Sufletului tau
Răsfăț îmi dăruiește.
Ce mult mă bucur ca te am
Inger bun Te Iubesc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu