Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

miercuri, 15 februarie 2017

Sa nu fi trista
Autor.Gabriel Razvan Stoica
14 Februarie.2017
Sa nu fi trista.esti frumoasa
O Dulce Fata.Zana din Povesti.
Ai o Inima mare si curata
In ea e scris un sincer.vers.Te Iubesc.
Sa nu plingi astazi ca esti singura
Ochii tai trebuiesc sa zimbeasca.
Sa nu renunti la bunatate si Iubire
Sa sti ca esti foarte frumoasa.
Un Inger iti spun tie.Sa ma crezi
Sunt sincer si o spun din Suflet.
Imi placi.Mi-esti Draga.Nu indraznesc
Sa-ti spun ca tin la tine.Te Iubesc.
Nu indraznesc sa-ti spun ce simt
Pentru ca stiu ca-i fost ranita.
Sunt multi cei.care ti-au promis
Ca vor fi linga tine-n fiecare clipa.
Sa nu fi trista Fata Draga
Si nici Inima sa nu o-mpietresti.
Tu esti frumoasa.Speciala
Sunt sigur ca ai sa Iubesti.
Mi-as fi dorit sa-ti fiu eu Inger
Sa te alint.Sa Te Iubesc.
Dar nu ma vezi decat prieten
Si vreau sa nu te dezamagesc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu