Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

miercuri, 15 februarie 2017

Unde-i Iubirea ce mi-o porti?
Autor.Gabriel Razvan Stoica
13 Februarie.2017
Frumoasa-i ziua cand ne-am cunoscut
Si-acum ai simt parfumul si culoarea.
Eram nebun de fericire cand tu mi-ai spus
Ca de-acum ne leaga Iubirea.
Pentru noi era numai dimineata
Soarele nu apunea niciodata.
Ne rasfatam si ne-alintam
Era o lume minunata.
Spuneai mereu ca ma Iubesti
Ca fara mine tu nu poti trai.
Ca daca eu am sa patesc ceva tu nu ai rezista
Ca Soare-n Viata ta nu va mai fi.
Unde-i Iubirea aceia minunata?
Sincera.Pura cum mi-o ofereai.
Unde-s trairile si visurile noastre?
Pe care impreuna la visam.
Acum cand toti isi declara Iubirea
Si o sarbatoresc frumos.
Eu stau la masa cu o poza-n mina
Si-mi beau cafeaua cu lacrimi in ea.
Oare la el in brate ti-e mai bine?
Esti mult mai fericita de cat erai linga mine?,
Esti cu adevarat in Rai?
Sau doar i-un vis frumos.o amagire.
Vreau cu-adevarat sa zimbesti
Chiar daca astazi esti o amintire.
De ziua Indragostitilor eu iti urez
Sa fi frumoasa cum te stiu Iubire.,

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu