Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

sâmbătă, 25 februarie 2017

Si daca m-as mai naste odata
Autor.Gabriel Razvan Stoica
25 Februarie.2017
Astazi sunt fericit.Zambesc
Pentru ca sunt Iubit.Iubesc.
Ca tu esti mangaierea mea
Ca pentru tine-mi bate Inima.
Tu imi oferi clipe frumoase
Si faci ca toate zilele sa fie dulci.
Pe Cer dai stralucire Soarelui
Esti linga mine scumpa Fata.
Ai Multumesc neincetat lui Dumnezeu
Ca mi te-a daruit sa-mi fi Iubita.
Atit de frageda si pura
Cea mai frumoasa si dulce Fiinta.
Si daca m-as mai naste inca odata
Si-as luauo iar de la-nceput.
Eu tot pe tine te-as alege Fata
Sa-mi Iubita.Inger Divin.
Am sa Te Iubesc toata Viata
Si-am sa te vad ca pe un Inger.
Tu esti Iubirea.Implinirea.Viata
Pe care astazi si mereu eu le traiesc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu