Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

duminică, 12 februarie 2017

Iarăși e noapte mă gindesc la tine
As vrea in brațe să te string,
Să simt căldură Sufletului tău
Si Dulce eu să te sărut.
Si să adormi la mine-n brațe
In timp ce-ti mingai parul mătăsos,
Să te privesc întreaga noapte
Si să veghez al tau somn.
Să -ti mingai visele de noapte
In somn Iubito să zimbesti,
Nimic sa nu-ti tulbure somnul
Din Suflet eu pe tine Te Iubesc.
Si toate acestea pentru tine eu lea-si face
Dea-i fi aici lingă mine zi de zi,
Te-aș răsfăța,te-aș alinta Iubită Fata
Of toate acestea de sar întîmpla.
Mai trece o zi,mai trece o noapte
La tine mă gindesc,cu Drag,
Tot sper că poate vei veni
Si Fericiți noi doi vom fi.
Autor.Gabriel Stoica.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu