Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

miercuri, 15 februarie 2017

Daca astazi ai fi aici
Autor.Gabriel Razvan Stoica
14 Februarie.2017
Mi-e dor de tine.Te Iubesc
Imi lipsesti mult si imi doresc.
In brate sa te string sa te rasfat
Sa te alint.Sa te privesc.
Aceasta zi mi-as fi dorit
Sa o petrecem impreuna.
Sa imi declar in versuri Iubirea ce ti-o port
Sa simt alintul tau Divin.
E Ziua in care Iubirea pluteste
Ea se gaseste-n Inima si Flori.
Mi-as fi dorit sa o impart cu tine
Sa ne plimbam in parc sa te rasfat.
Ce mult mi-ar fi placut sa te imbratisez
Sa te surprind c-o cina minunata
Sa te privesc si sa te-admir
Cat esti de dulce si frumoasa.
Dar nu am cum nimic din toateacestea
Sa ti le pot eu oferi.
Tu esti departe.Ai uitat de mine
Doar eu mai pastrez amintiri.
Cred ca iti este bine
Sa simti cu-adevarat Iubire.
Iar de vreodata-ti va fi greu
Sa sti ca inca Te Iubesc.Esti Sufletelul meu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu