Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

luni, 27 februarie 2017

M-am retras in mine
Autor.Gabriel Razvan Stoica
27 Februarie.2017
Te-am Iubit din toata Inima
Am crezut cu tarie-n tine,
Dar tu nu ai apreciat
Te-ai folosit de mine.
Vedeam in tine lumea intreaga
Erai Cerul meu senin,
Dar tu erai indiferenta
Mereu ma certai negresit.
Eram fascinat de tine
Rapit de frumusetea ta,
Dar tu drept multumire
Mi-ai frint Inima.
Spuneam fericit Te Iubesc
Scriam Poezii din Stele,
Dar tu nu te bucurai
Mimai usor Iubirea.
Acum esti cu el
Poate-i mai tandru ca mine,Stiu ca tu al Iubesti
Pentru ca are bani,Limuzine.
Banii nu tn de cald
Nici nu te mingaie ca Iubirea,
E Drept iti da fericirea
Dar intr-o zi va trece.
Acum eu sunt trist si pling
Tie ti-e bine,Zambesti,
Dar cand va veni clipa
Eu am sa fiu Fericit de un Inger Iubit..
Tu vei fi ca mine
Singura si iintristata,
Eu fara bani dar cu Iubire
Iti voi spune,Pacat,Esti frumoasa.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu