Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

joi, 9 februarie 2017

E Joi seara
Autor.Gabriel Razvan Stoica
9 Februarie.2017
E Seara, suntem amindoi
Afara-i frig pe Cer sunt nori,
La geam stam si privim
Fulgii de nea ce frumos se astern.
Focul arde frumos in soba
Lemnele troznesc sub jaru-ncins,
Te privesc,cat esti de frumoasa
Nu ma aptin si-n brate te cuprind.
Iti mingai parul lung frumos
Si ma pierd in privirea ta,
Iubito asta-i seara noastra
Seara ce nu o vom uita.
Merg sa prepar o cina dulce
Tu ramai si privesti pe geam,
Te chiem caci masa-i gata
Vino Iubita mea aceasta-i seara ta.
Esti asa eleganta,stralucesti
Ia loc in astaseara eu te servesc,
Caci Te Iubesc enorm si te rasfat
Tu esti Iubirea mea Dulce Inger.
Servim masa,se-aude in fundal
Piesa noastra de Iubire,
Afara ninge,fulgii bat in geam
Ce minunata-i seara asta ca esti linga mine.
Parfumul tau frumos ma atrage
Ochii tai dulci mi-aduce alinare,
Te string cu drag la pieptul meu
Si iti spun la ureche,Sufletelul meu.
In camera se face cald
Stam amindoi in pat,eu iti spun o poveste,
Adormi usor,Esti in lumea de bazm
Doamne am linga mine Zana din Povesti.
Te privesc in lumina focului din semineu
Stralucesti toata dulce Fata,
Te sarut pe frunte si te tin in bratele meu
Aceasta seara de joi e pentru noi,mereu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu