Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

joi, 9 februarie 2017

E Ziua ta Draga Tata
Pentru Tatăl meu
Astăzi e Ziua ta Draga Tata
Aș fi vrut să-ți urez La Multi Ani.
Dar tu ai plecat la Stele
Cu Îngerii să te-ntilnesti.
Te-ai dus intr-o lume mai buna
Unde e Soare mereu.
De-acolo de sus din Cer
Tu ne veghezi mereu.
Astăzi de Ziua ta
Cînd tu erai lingă noi.
Cu toții noi petreceam
Iar tu fericit erai.
Acum tu ești departe
Dar noi nu te-am uitat.
Păstram cu Drag în Suflet
Chipul tau cel Drag.
La noi toate sunt cum le știi
Nimic nu s-a schimbat.
Soarele strălucește lafel
Iar Oamenii cum i-ai lăsat.
Eu să ști că sunt bine
Lafel toți ainostrii.
Cu toții noi Te Iubim
Și ne gindim la tine.
Noi vom zîmbi mereu
Așa cum ne-ai învățat.
Astăzi de Ziua ta
Să ști că nu te-am uitat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu