Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

joi, 9 februarie 2017

Insomniea
Autor. Gabriel Stoica
Incerc sa adorm dar somnul nu ma ia
Inchid Ochii si te vad pe tine.
Iti aud vocea.simt imbratisarea ta
Te simt aici de parca-i fi cu mine.
Incerc in brate sa te iau
Dar perna-i goala este doar un vis.
Un vis ce-mi fringe Inima
Ca nu mai esti aici Iubita mea.
Ies la fereastra privesc Cerul
E Plin de Stele sclipitoare.
Si toate acestea imi amintesc
De noptile cind eram impreuna.
Oare te mai gindesti la mine?
Mai sunt cumva in Inimioara ta?.
Am insemnat cindva ceva eu pentru tine?
S-au mai uitat deja?
Aceste intrebari dar si clipe Frumoase
Somnu mi-alunga si ma fac sa pling.
Mi-e dor de tine Fata Draga
Dar tu nu-mi spui nici un cuvint.
Asa sunt toate noptile
Nam somn si privesc Stelele.
Ma uit cum Luna straluceste
Si ma intreb.Oare ma mai Iubesti ?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu