Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

marți, 4 iulie 2017

Mi-esti Inger
Autor Gabriel Razvan Stoica
3 Iulie.2017

Nu am crezut ca-m sa traiesc
Intr-o Poveste adevarata,
Ca am sa fiu Iubit si-am sa Iubesc
Un Inger bun,O Prea frumoasa Fata.

E-asa de dulce si de minunata
Ma-alinta si ma ocroteste cu Iubirea ei,
E Tot ce am in asta Viata
Miracolul ce al traiesc.

La tine-n brate sunt cel mai fericit
Cand imi zimbesti si ma saruti,
Vocea ta dulce,ce-mi sopteste la ureche
Ma face sa ma simt cel mai Iubit.

Si daca ar fi sa ma mai nasc odata
Si m-as indragosti dinou,
Eu te-as alege tot pe tine Fata
Pentru ca din Suflet eu Te Iubesc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu