Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

miercuri, 5 iulie 2017

Iubirea ta
Autor.Gabriel Razvan Stoica
5 Iulie.2017

Iubirea ta imi e licoarea Vietii
Ma mingaie si ma-mplineste,
Ma face sa ma simt intr-o Poveste
Sa zimbesc in fiecare zi.

Tu esti alintul si rasfatul meu
In tine imi gasesc toata placerea,
Esti lumea,Universul meu
Fata cea dulce,Marea mea Iubire.

Iubirea ta mi-e Poezie
Pe care o recit vers cu vers,
Esti tot ce-mi place,Tot ce am pe lume
Doar linga tine eu ma regasesc.

Tu esti visul din fiecare zi
Si linga tine vreau sa-mi traiesc Viata,
Sa scriem impreuna Povestea de Iubire
Caci tu esti dulcea mea Poezie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu