Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

marți, 4 iulie 2017

Degeaba plingi acum
Autor.Gabriel Razvan Stoica
4 Iulie.2016

Degeaba plingi acum Iubito
Cind ai plecat nu te-ai gindit?.
Ca ai rupt Inima in mine
Si Ochii-n lacrimi mi-ai lasat.

Credeam prea mult în noi
Si mi te asemănăm cu-n Inger.
Arem asa de fericit
Cind te stringeam cu Drag la piept.

Tu erai totul pentru mine
Te adoram si-ti spuneam Zana mea.
Dar tu erai cu gindull tot la el
Cel care era înaintea mea.

Acum tu vrei sa te întorci la mine
Imi spui că ai greșit să iti mai dau o șansă.
Dar nu mai am încredere în tine
Nu vreau să mai trăiesc odată.
Inca o dezamăgire.

Ochii tai astăzi sunt plini de lacrimi
Nu-mi place să te văd așa.
Chiar dacă încă esti în Inima la mine
Tu nu mai poți fi Iubita mea.

Cind ai plecat mi-ai spus ironic
Ca.cei.ce s-au Iubit nu se mai văd.nu-și mai vorbesc.
Acum degeaba tu te rogi de mine
Răspunsul meu e nu.nu voi mai fi cu tine.

Ramai cu el poate asa-i mai bine
Vad ca iti place să fie agresiv.
Eu am rămas lafel acelaș slab din fire
Cum îmi spunea cind erai linga mine.

Poate ca mi-am dorit prea multe de la tine
Sa fi tu Zana mea cea buna.
Sa iti ofer Cerul senin
Sa fi a Inimii mele stapina.

Dar tie-ti place Viața agitată
S-o trăiești altfel în fiecare zi.
Tu nu-ti dorești o Familie frumoasă
Sa fi Iubita alintata zi de zi.

Nu plînge.nu vreau sa te vad asa
Am sa iti fiu totuși aproape.
Dar nu te mai primesc in Viata mea
Sa fi dinou Iubita mea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu