Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

duminică, 2 iulie 2017

Ca tine
Autor.Gabriel Stoica

Tu ai venit din Cer si stralucesti
Si mi-ai adus Iubirea ta,
Mi-ai luat in palme Inima
O Mingai si o ocrotesti.

Ca tine nu-s mai multe
Ca tine-i numai Una.
Cazuta-i pentru mine
Din cer pe totdeauna.

Ca sa te am in juru-mi
Ca sa ma ai alaturi
Ca sa ne fim in veacuri
La friguri doua paturi.

Si sa ne fie paza Iubirea cea frumoasa
Sa ne calauzeasca si sa ne fericeasca,
Pe Cer sa puna Soare
In Viata noastra cea frumoasa.

Ca inger eu sa-ti fiu
Ca ingera sa-mi fii
Sa ne-ndulcim frumos
In noptile tarzii.

Si numai Una esti
Din toate cate sant
Cazut-ai pentru mine
Din ceruri pe pamant.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu