Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

marți, 4 iulie 2017

Am nevoie de o imbratisare
Autor.Gabriel Razvan Stoica
4 Iulie.2017

Mi-e dor de un alint.De un rasfat
De-o vorba blinda.De o-mbratisare.
De o plimbare-n doi in parc
De un sarut.De-o Poezie.

Mi-e dor de tine si de vocea ta
De noi si serile pline de magie.
De Iubirea dintre noi
De tot ce am trait eu linga tine.

Dar ca sa-mi treaca dorul ce ma apasa
As vrea sa mai traiesc odata.
Macar pentru-n minut.Pentr-o secunda
Sa mai am parte de o imbratisare calda.

Dar cine sa ma ia in brate?
Cand ea nu mai e-aici sa ma rasfete.
Nu cer prea mult decat o imbratisare
O secunda de alint.De cineva sa ma rasfete.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu