Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

luni, 3 iulie 2017

A Inceput sa ploua
Autor.Gabriel Razvan Stoica
2 Iulie.2017

Afara s-a inserat usor
Noi ne plimbam p-alei tinindu-ne de mina,
Privind Florile ce frumos dorm
Mingaiati de vintul ce adie.

Luna straluce printre nori
Se-apropie de noi o ploaie,
Imbratisati si bucuros
O-ntimpinam cu drag si asteptam sa cada.

Si-ncepe sa ploua usor
Ne sarutam audati de picaturile mingaietoare,
Privind in Ochii tai frumosi
Acolo vad o lume minunata,Rupta din bazme.

Si ploaie se-nteteste tare
Ne-ascundem uzi sub pomul cel rotat,
Printre sclipirile de fulger
Te vad asa frumoasa,Pura,Un Suflet curat.

Si tuna cu puterer,Ploaia cade
Te protejez cu trupul meu,
In zgomotul picaturilor,cristaline
Eu iti soptesc usor,Ingerul meu.

Cand ploaia se opreste noi plecam
Singuri suntem pe-afara,
Te iau in brate de frig tu tremuri
Si te-ncalzesc,cu,caldura Sufletului meu.

Ajunsi acasa te asez in pat
Ti-aduc un ceai sa te-ncalzesti,
Iti spun in soapta o poveste
Ca tu sa-adormi usor.

Te frura somnul,Te sarut pe frunte
In noapte te privesc,ce dulce esti,
Te tin in brate Scumpul meu Inger
Din Suflet si din Inima eu Te Iubesc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu