Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

luni, 23 octombrie 2017

Zdreanta
Autor.Gabriel Razvan Stoica
23 Octombrie.2017

Zdreanta e o Poezie
Din Copilaria mea.
Despre un Catel posnasi
Ce mereu prostii facea.

Era un catel frumos
Dar putin ambitios.
Mereu ouole fura
Rata tot o supara.

Azi asa.maine lafel
Alnostru frumos Catel.
Tot minca se ospata
Cu ouo de la rata mea.

Si l-am prins cum sta la pinda
Cu un Ou de rata-n gura .
Si l-am smotocit putin
Mai catel nu fi hain.

Apoi dupa toate astea
I-am spus ca sunt suparat.
Zdreanta i-am spus deatunci
Un catel tare ciudat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu