Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

duminică, 29 octombrie 2017

Numai tu-n Suflet mi-ai pus
Autor.Gabriel Razvan Stoica
29 Octombrie.2017

Numai tu-n Suflet mi-ai pus
Toata dragostea.
Si mi-ai spus ca mi-e de-ajuns
Doar un strop din ea.

Cu un strop de dragoste
Tu imi stergi lacrimile.
Un strop din dragostea ta
Imi alina Inima.niciodata nam Iubit asa.

Numai tu mi-ai pus in Suflet
Zimbet.veselie.
Numai tu mi-ai aratat
Ce este iubirea.

Decand te cunosc pe tine
Totu-i mai frumos.
Tu imi esti ziua senina
Zimbetul voios.

Numai tu mi-ai aratat
Cat e de usor.
Sa Iubesc.cuadevarat
Cu foc si cu dor.

Tu esti visul meu Divin
Ritmul Inimii ce-mi bate.
Tu esti marea mea Iubire
Fata mea cea draga.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu