Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

duminică, 29 octombrie 2017

Te Iubesc mai presus de orice
Autor.Gabriel Razvan Stoica
29 Octombrie.2017

Mi-ai intrat in Inimioara
Si mi-ai pus Iubire multa.
Mi-ai schimbat gandul de Viata
Mai facut sa cred in mine.

Tu esti pentru mine tot
Viata.Alint si fericire.
Te Iubesc esti tot ce am
Visul meu de azi.de maine.

Pentru tine merg pe jos
Pina la capatul lumii.
Sunt instare sa-ti arat
Ca tu esti tot ce Iubesc.

Nu vreau sa te pierd vreodata
In tine gasesc Iubire.
Daca nu te-aud o seara
Nu dorm.nu imi este bine.

De-as putea sa te aduc
Aproape mereu de mine.
As fi cel mai fericit
Caci mi-esti tare draga mie.

Acum spui ca nu se poate
Ca noi suntem doi amici.
Dar astept.cred in minune
Ziua cand ma vei Iubi.

Nu lasa timpul sa treaca
Lasa-ma sa-ti fiu aproape.
Vei fi cea mai rasfatata
Un Inger.O Dulce Fata.

Cum sa fac daca ma-alungi
Sa ma apropi de tine.
Da-mi o sansa.vino aici
Te rog fa tu o minune.

Mi-ar placea.visez la asta
Sa imi spui tu intr-o zi.
Ca ai un Om cel Iubesti
Si acela sa fiu eu.

Ooo Iubire dulce gand
Cat patimesc pentru tine.
Tot ce stiu si ce-mi doresc
E Sa te am linga mine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu