Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

vineri, 20 octombrie 2017

In visul meu suntem amindoi
Autor.Gabriel Razvan Stoica
20 Octombrie.2017

In visul meu mi-apari frumoasa
Asa cum eu te stiu si te cunosc.
Atit de draga.minunata
Un Inger bun ce il Iubesc.

Nu stiu cum a putut sa mi se intimple
Privindu-te sa ma indragostesc.
Atit de mult as vrea sa fi tu linga mine
Amindoi cu Iubire fericiti.

In visul meu suntem doar amindoi
Atit de fericiti.plini de Iubire.
Pe toate noi le impartim
Totul e-asa de minunat plin de Iubire.

Dar tu ma vez doar ca pe un amic
Nu stiu ce te retine sa vi linga mine.
Ma doare sunt indragostit
Of e frumoasa dar si grea Iubirea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu