Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

sâmbătă, 21 octombrie 2017

Te Iubesc.Copilul meu
Autor.Gabriel Răzvan Stoica
21 Octombrie.2016

Pe lume cînd tu ai venit
Mi-ai luminat Sufletul si Inima.
Ai făcut Cerul sa fie senin
Si mi-ai schimbat în bine Viața.

Tu ești parte din Suflețelul meu
Înger trimis de Dumnezeu.
Te Iubesc mult Copilul meu
Si vreau mereu să zimbesti si sa fi un Zeu.

Am să veghez mereu să-ți fie bine
Sa nu duci lipsă de nimic.
Sa cresti mare si sa fi pe vîrf de munte
Sa ai o Viață cu un Cer senin.

Am să te ocrotesc să nu cunoști necazul
Sa nu ști ce e suferința.
Si am să-ți fiu mereu aproape
Sa îți trăiești frumos Copilăria.

Si mare cînd tu ai să crești
Sa fi un Om neînfricat.
Cînd eu nu voi mai fi
Din Cer pașii am să-ți călăuzesc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu