Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

luni, 16 octombrie 2017

M-am intilnit cu Dumnezeu
Autor.Gabriel Razvan Stoica
16 Octombrie.2017

Plin de curaji si bucurie
Impins de o dorinta pura.
Am plecat in calatorie
Sa-l intilnesc pe Dumnezeu in Casa Sfinta.

La Iasi la Cuvioasa Parascheva
In locul plin de harul Sfint.
Am asteptat in Rugaciune
Sa ma-ntilnesc.cu Duhul Sfint.

Ajuns in fata Raclei Sfinte
Doar eu si gandurile mele-n Suflet.
Am simtit brusc o bucurie
Si-o dulce alinare cum imi spune.

Ca de-acum inainte totul va fi bine
Ca nu va trebui sa mai fiu un ratacitor.
Ca o sa fie totul implinire
Sa cred mai mult in Dumnezeu.

De-acolo vesel am plecat
Cu puritate si Iubire.
M-am intilnit cu Dumnezeu
Si acum sunt mai bun cu toti.cu mine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu