Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

marți, 24 octombrie 2017

Intre soti
Autor.Gabriel Razvan Stoica
24 Octombrie.2017

Dimineata la cafea
Sotul si Sotia sa.
Stau de vorba.Povestesc
Despre nervi si despre stres.

As arunca o privire
Catre scumpa lui Sotie.
Si putin cam indraznet
Ai spune.Hei sa slabesti.

Te-ai cam ingrasat putin
Esti acum cam durdulie.
Daca nu slabesti iti zic
Plec la alta nu-i o gluma.

A trecut de-atunci o vreme
Saptamini.chiar doua luni.
Si incet Sotia lui
A Slabit putin.putin.

Sotul tare incantat
Ca acum a sa Sotie.
A Slabit si e frumoasa
Nu asi mai incape in piele.

Dar in zori unei zile
Se trezi din somn vesel.
Si uimit gasi pe masa
Nu cafea.un biletel.

-Am slabit cum mi-ai cerut
Acum mi-este tare bine.
Dar ca sa nu pleci tu
Am plecat eu e mai bine.

Si-uite asa s-a intimplat
De la un sfat nevinovat.
Na plecat el.ci doar ea
Aveti grija.nu-i asa?.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu