Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

duminică, 22 octombrie 2017

Cum de m-am indragostit?
Autor.Gabriel Razvan Stoica
22 Octombrie.2017

Cum de m-am indragostit
Fara ca macar sa vreau.?
Cum de sa-ntimplat asa
Cand eu nici nu imi doream?.

Ma temeam sa cred dinou
In Iubire si alint.
Si-mi spuneam mereu in gand
Cuminte as vrea sa fiu.

Timid si plin de emotii
Am ajuns sa teintilnesc.
M-am pierdut in fata ta
Am simtit ca Te Iubesc.

Esti amea dorinta vie
Un Ocean plin de Iubire.
As da tot sa ma Iubesti
Sa-mi fi dulce Poezie.

De-as putea sa te atrag
Ochii sa-i intorci spre mine.
Si sa-ti dovedesc prin fapte
Ca totul este Iubire.

Mi-ai intrat in Inimioara
Vad in tine-o Zana buna.
Of de-ai sti cat mi-esti de draga
Si cat Te Iubesc pe tine.

Doamne daca faci minuni
Te rog mult adu-mi Iubirea.
Vreau sa puna-n altau gand
Dorul cel port in Inima.

Spune-mi te rog ca-ntr-o zi
Ai sa imi fi tu aproape.
Doamne cat te pot Iubi
Inimioara-n piept ma arde.

Cred in tine Zana buna
Si-n puterea ta Divina.
Sper si inca te astept
Of din Suflet Te Iubesc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu