Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

sâmbătă, 28 octombrie 2017

In lipsa mea
Autor.Gabriel Razvan Stoica
28 Octombrie.2016

Am fost o vreme impreuna
Si am avut Iubirea in mina.
Ne-am bucurat de clipe minunate
Si am trait frumos ca-n bazme.

Traiam unul pentru celalalt
Si imparteam aceasi Inima.
Iubirea ne curgea prin vene
Si eram fericiti mereu.

Dar a venit un val mai mare
Si o furtuna a creat.
Iubirea ca un uragan a luato
Si singuri am ramas de-odat.

In lipsa mea iti las o Floare
O Floare de nu ma uita.
In ea am pus Iubirea mea
Te rog sa ai grija de ea.

S-o uzi cu lacrimi de Iubire
Cu parfum din Sufletul tau.
Sa te gindesti din cind in cind la mine
Sa sti ca te-am Iubit din tot Sufletul meu.

Am varsat multe lacrimi pentru tine
Si mi-a pasat de tine si dupa ce-ai plecat.
Am continuat sa ma gindesc frumos la tine
In Inima Iubire ti-am purtat.

Ramai cu bine si fi fericita
Mereu sa rizi si sa zimbesti.
Sa te gindesti in lipsa mea la mine
Sa sti ca te-am Iubit.Nu te urasc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu