Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

miercuri, 18 octombrie 2017

Un dor ascuns in Inimioara
Autor.Gabriel Razvan Stoica
18 Octombrie.2017

Un dor ascuns in Inimioara
Ma macina putin cate putin.
Orice as face gandul mi-e la tine
As vrea sa-mi fi aproape-n fiecare zi.

Mi-e dor si dorul rau ma stringe
Sa te privesc si sa vorbim.
Sa te tin strins in brate linga mine
Sa te sarut sa te alint.

Atatea as avea sa-ti spun
Iubirea sa ti-o daruiesc prin fapte.
Mi-esti draga rau si nu ma ascund
Ce dor nebun acuma ma cuprinde.

Of de-ai putea dorul sa-mi potolesti
Sa vi aproape si sa ma Iubesti.
Am fi-impreuna fericiti
Copii frumosi nedespartiti.

Dar dorul nu se lasa dus
Ramine-acolo in Inimioara.
L-am pus in vers sa-l mai alin
Ce bine ar fi sa spui ca vi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu