Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

sâmbătă, 21 octombrie 2017

O Strofa si-un refren
Autor.Gabriel Razvan Stoica
21 Octombrie.2017

Destul plecat și-abia venind
Pe buze-mi mor refrenele
Din patimi dulci te-am zămislit
Să-mi cânte-amar simțirile

Caci Te Iubesc si te ador
Tu esti lumina mea,
Tot ce am eu si ce traiesc
Inima mea din piept.

Te cant in versuri de Iubire
Si te zaresc frumoasa,
O Zana dulce ce ma alinta
O Mingaiere fina.

Tu esti Iubirea mea ce-o port in Suflet
Tu ma faci fericit,
Te-am scris in Carti si Poezii
Esti visul implinit.

Si cant refrenul piesei si mi-e dor
Vreau sa fi tu aici,
In brate sa ma stringi sa-mi spui
Acum sa nu mai plingi.

As fi la tine in brate un Copil
Ce linistit ar sta,
Te-as rasfata Iubita mea
Daca ai spune da.

Poate ca intr-o buna zi vei realiza
Ca noi suntem meniti,
Ca Iubirea pe noi nevrea
De mina fericiti.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu