Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

miercuri, 18 octombrie 2017

Ascuns în Inimioara ta
Autor.Gabriel Răzvan Stoica
18 Octombrie.2016

Am rătăcit si-am suferit
Atunci.cind m-am îndrăgostit.
De-un Suflet ce nu ma Iubit
Si ma făcut să pling necontenit.

Acum că tu mai mingaiat
Cu ata Iubire minunata.
Eu m-am ascuns în Inimioara ta
Acolo unde e Iubire adevărată.

Nu am s-o insel.s-au s-o rănesc
Nu am s-o fac sa sufere.
Am să o mingai si am s-o Iubesc
Mereu să fie vesela.

La tine am găsit Iubire
Si alinare si rasfat.
Mi-ai dăruit multă căldură
Mai învățat dinou sa Iubesc .

Mi-ai arătat ce-nseamna fericirea
Si cit de caldă e Iubirea.
Ce-nseamna să fiu rasfatat
Din Suflet Te Iubesc.Cu adevărat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu