Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

miercuri, 25 octombrie 2017

Tot ce vreau esti tu
Autor.Gabriel Razvan Stoica
25 Octombrie.2017

Am copilarit frumos
Si-am trait clipe frumoase.
Am Iubit din Inima
Rasfatat eram in toate.

Mi-am implinit orice moft
Am trait totul la maxim.
Dar acum am inteles
Ca asta nu e fericire.

Decand te-am zarit pe tine
Ochii mei larg s-au deschis.
Inima din piept imi spune
Ca tu esti tot ce-mi doresc.

Tu esti Fata mea cea draga
Tu ma implinest detot.
Sunt comvins ca linga tine
Viata vreau sa imi traiesc.

Sa fi tu privirea mea
Glasul blind ce il ascult.
Mingaierea dulce.fina
Tu sa fi amea Iubire.

Sa fim noi mereu de mina
Sa ne asteptam acasa.
Cand seara ne intilnim
Sa te string cu drag in brate.

Of Iubire.Fata draga
Te Iubesc neincetat.
Tu esti Inima ce-mi bate
Din Suflet eu Te Iubesc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu