Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

duminică, 22 octombrie 2017

Comoara mea
Autor.Gabriel Răzvan Stoica
22 Octombrie.2016

In Viața asta am visat la multe
Si mi-am dorit enorm să am.
Clipe de vis.Povesti cu Zâne
Si tot ce-i mai frumos în lume.

Visam ca Doctor am să ajung
Sa ai ajut pe cei bolnavi.
Dar astăzi am ajuns Maseor
Si poate ca tot asta fac.

Am vrut destul de multe pînă acum
Iubire.Răsfăț si alint.
Si mi-am dorit o Casa ca-n Povesti
În care să fiu cu Iubita mea.

Dar astăzi am tot ce-i mai scump
Cea mai de preț comoara.
Pe cei Dragi lîngă mine zi de zi
Familia mea minunata.

Sunt sănătos și asta-mi place
Sunt un Om împăcat si fericit.
Zimbesc în fiecare zi.mi-e bine
Stiu pe toți să ai înțeleg.

Si chiar de n-am iubirea Sufletului meu pereche
Eu spun că nu le pot avea pe toate.
Sunt fericit si îmi e bine
Mă bucur de Familia mea minunata.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu