Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

joi, 19 octombrie 2017

Romanticul îndrăgostit
Autor.Gabriel Răzvan Stoica
19 Octombrie.2016

Sunt un Romantic incurabil
Ce se topește în brațele tale.
Tie îți port Iubire infinită
Tu ești Prințesa mea cea mică.

Te-alint si te răsfăț mereu
Tu ești Îngerașul meu.
Iubirea mea tie ti-o dăruiesc
Ești tot ce vreau.Tot ce-mi doresc.

Iubito-n seara asta amîndoi
Vom servi cina pe covor.
Înconjurați de Flori si luminări
Steluțe parfumate argintii.

Apoi ne vom plimba suav sub clar de luna
Ca doi Copii ne vom tine de mina.
Ne vom opri stelele să le admirăm
Si ne vom lua în brațe să ne sărutăm.

Apoi în noapte amîndoi
Vom merge îmbrățișați spre casă.
Si ai sa adormi la mine-n brațe
Si somnul dulce am să-ți veghez.

Cînd zorii zilei vor miji
Si Soarele va fi pe Cer.
Eu am să te servesc la pat cu-n ceai si o cafea
Si dulce te voi săruta.

Mereu eu am să-ți fiu aproape
Si am să te răsfăț cu poezii.
Tu ai să fi Iubita mea frumoasa
Bătaia Dulce a Inimii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu