Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

duminică, 29 octombrie 2017

Tu esti zimbetul meu
Autor.Gabriel Razvan Stoica
29 Octombrie.2017

Esti minunata dulce Fata
Un Inger scump ce il Iubesc.
O Mingaiere a Inimii ce-mi bate
Zimbetul meu din fiecare zi.

Atit de mult mai fermecat
Ca mi-ai intrat in Inima detot.
Nu am crezut ca am sa ajung sa Te Iubesc.cuadevarat
Dar crede-ma ca nu glumesc.Esti tot ce mi-am dorit.

As da orice sa ma Iubesti si tu
As renunta la tot ce am sa-mi fi aproape.
In tine vad tot universul
Esti cea mai minunata Fata.

Of ce sa fac sa-mi fi aproape?
Cum as putea sa fac sa te am linga mine?.
Te rog din Suflet da-mi o sansa
Of cat de mult mi-ar place tu sa-mi fi Iubire.

Nu as lasa si nu-i o gluma
Nimic sa te-ntristeze o secunda .
As alunga din calea ta
Toti norii negrii.Ploaia.Vintul.

Of Doamne mi-ai picat la Inimioara rau
Si daca ai sti cum ma topesc de dor.
Doamne daca mi-ai da o sansa
Ai sa fi fericita zi de zi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu