Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

miercuri, 18 octombrie 2017

Am stiut ca esti tu
Autor.Gabriel Razvan Stoica
18 Octombrie.2017

Decand te-am intilnit pe tine
Glasul Inimii mi-a spus.
Ca tu-mi vei fi marea Iubire
Alintul meu din fiecare zi.

Razand si cautind sa te apropi
Te enervam pe zi ce trece.
Dar pinlaurma ne-am decis
Sa scriem impreuna o Poveste.

Si totul a-nceput frumos
Un vis acum traim in fiecare zi.
De lainceput eu am stiut
Ca tu-mi vei fi marea Iubire.

Mi-aduc aminte cand plingeam
De dragul tau ca tu nu ma Iubeai
Ma consumam in mine ca nu pot sa te am
Dar uite acum traim marea Iubire.

Si astazi suntem fericiti
Uniti mina in mina cu Iubirea.
Tu pentru mine esti un paradis
Te Iubesc mult Fata Divina.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu