Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

joi, 26 octombrie 2017

Tot ce stiu e ca Iubesc
Autor.Gabriel Razvan Stoica
26 Octombrie.2017

Ai aprins in mine focul dragostei
Mi-ai pus Iubire in Inimioara.
Mai facut azi sa traiesc un vis
Sa Iubesc.sa fiu Iubit.

Tu mai invatat ce-i fericirea
Ce inseamna dragostea Divina.
Cat de minunat e cand Iubesti
Tu cuadevarat ma implinesti.

Nu-i un Om mai fericit ca mine
Ce am eu nu are nimeni.
Tu esti Zana din poveste
Tu esti tot ce Inimioara mea Iubeste.

Si de-ar fi sa ma indragostesc dinou
Tot pe tine te-as alege.
Tu .doar tu esti pentru mine Ingerasul meu
Of cata Iubire iti port tie.

Mereu am sa caut sa zimbesti
N-am sa las ceva sa teintristeze.
Tu esti Zana mea cea buna.Te Iubesc
Tot ce astazi am in Suflet si in Inima.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu