Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

luni, 16 octombrie 2017

M-am îndrăgostit fără să vreau
Autor.Gabriel Răzvan Stoica
16 Octombrie.2016

Din clipa-n care te-am văzut
În Ochii tai senini eu m-am pierdut.
Si-n mine o dorință a inmugurit
Aceia de ați fi Iubit.

Treceai pe strada ca ori care Fata
Si paru-ti flutură in vînt.
Parfumul tau cel dulce mă atrase
Si ma făcut să vin la tine.

Fara sa vreau.si fără să-mi doresc
În mine s-a născut Iubirea.
Inima îmi bătea puternic în piept
Am inteles ca tie ti-apartine vina.

Mereu din clipa aceia cu Drag te-am privit
E Clar că m-am îndrăgostit.
Mergeam în fiecare zi în Parc
Gindind ca dinou ai să apari.

De-atunci te văd în ori ce Fata
Parfumul til simt peste tot.
Dorinta-mi e să te mai văd odată
Si sa te string cu Drag la piept.

Să-ți spun în șoaptă la ureche
Că-mi placi si m-am îndrăgostit.
Ca Te Iubesc.nu-i gluma scrisă din apoveste
Tu Inima mi-ai cucerit.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu